Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שלישי, 12 באפריל 2011

~Good morning~

היי לכולם !
סוף סוף חופשת פסח!אני כ"כ חיכיתי לזה .מה שמיוחד בחופשה זה שאפשר לישון טוב בבוקר.וכשמתעוררים מזג האוויר הנפלא מחכה לך בחוץ!הכל מושלם ורגוע .הבוקר התעוררתי יחסית מאוחר !הייתי חייבת לטייל עם הכלבה שלי כמו כל בוקר!אחרי זה הייתה לי מקלחת נעימה!

 ואז שתיתי קפה מאוד טעים והצטלמתי!!לא היה מי שיצלם אותי ובגלל זה צילמתי את עצמי !איך?זה סיפור ארוך...בגלל הצילומים החדר שלי הפך לחדר צילום מקצועי !

אחרי כל זה חיפשתי מי יצא איתי לטייל.וכולם היו עסוקים.אבל לא נורא זה זמן טוב  לעשות שיעורים!ויש לי הרבה מהם!!בינתיים זה הכל!ביי וחופשה נעימה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog