Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שלישי, 29 במרץ 2011

Beautiful Haifa

שלום חברים!!לפני כמה ימים הייתי בחיפה!!ומאוד נהנתי.
כי חיפה זאת עיר ממש יפה!לא הייתי בהרבה מקומות !
אי אפשר להספיק לראות את כל היופי ביום אחד! =\\\
אבל לא נורא חיים נמשכים !הנה התמונות מהמצלמה שלי  ויש כמה מהפלאפון!!!המצלמה  השתפרה פחות או יותר!
לא היה לי מצב רוח מתאים לצילומים וגם היה חסר סוללה.
ודווקא התמונות לא יצאו גרועות יחסית למה שציפיתי!


תמונות שצילמתי בדרך



                                                          
     תמונות מחיפה☻            













 ♥אני ואמא שלי ♥
קוראים יקרים אני ממליצה לכםלנסוע למקומות יפים!ולהנות מהחיים!
פה בישראל יש מלא מקומות כאלה ומה בכל העולם??איזה יופי זה ממש משמח אותי !!
♥♥♥





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog