Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שני, 14 במרץ 2011

RETRO



 שלום חברים!!
את הפוסט הזה אני הייתי אמורה לפרסם לפני יומיים אבל היו בעיות טכניות
בשבת אני ראיתי כמה תמונות ישנות שצילמתי אבל לא העליתי אותם לשום מקום.ואז איך שהוא  הגעתי לרטרו!
רטרו למי שלא יודעה זה סטייל שמסמן עבר.כשאני חושבת על תמונות בעבר  בראש עולה לי משהו עם שחור לבן,אבל רטרו רוב  הפעמים מצלמים עם חום כהה!מכיוון שפעם הטכנולוגיות לא היו מתקדמות כ"כ והאיכות הייתה גרועהבגלל זה  היה יוצא חום כהה!ובימינו כדי להבהיר בתמונה או וידאו את הזמן עבר המציאו אפקט של חום כהה!
בערב באה עלי חברה וניסיתי לצלם רטרו כמו שאני מדמיינת!יצא משהו דומה או לא תגידו אתם!אני אף פעם לא צילמתי רטרואז אם משהו לא אלך לי.....
אני ממש רוצה ללמוד על רטרו עוד יותר!אבל לא בקרוב בגלל 
שהשבוע יש מסיבת פורים שבית ספר שלי מכין!!!!☻☺☻☺☻
והתחפושת שלי לא מוכנה  עד הסוף!!!ויש על מה לעבוד!ובינתיים
תעברו כל תמונה בנפרד ותנסו לראות בה משהו ישן!
ביי ביי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog