Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום חמישי, 24 במרץ 2011

Technical problems

שלום לכולם!!!
אני ממש מצטערת שאני לא כותבת הרבה בבלוג!זה הכל בגלל המצלמה שלי.אני לא יכולה לעביר תמונות!ולפי דעתי  זה לא מרתק בלי תמונות!אני מבינה שאני צריכה לעשות עם זה משהו ,אבל בינתיים מה שאני יכולה לעשות בקשר לבלוג  זה רק לבחור נושאים אחרים לכתיבה  שאפשר להסתדר  בלי מצלמה!יהיה קשה אבל זה מה שיש 
אלא התמונות האחרונות שהעברתי מהמצלמה שלי!
עם אהבתם אתם מוזמנים להגיב!אני מבטיחה לענות ☺
ושימו לייק!לכל מי שיש לו פייסבוק ושזה לרוב האנשים שאני מכירה!!!=P
מקווה לכתוב בקרוב!!
בי ☻ בי 

3 תגובות:

  1. אהבתי את התמונות ^.^
    ממש חבל לי על המצלמה שלך =\
    מקווה שהבעיה תסתדר ^^"

    השבמחק
  2. חחחח תמונות יפות :)

    השבמחק
  3. תודה רבה לכן!!ואני גם מאוד מקווה!!כי זה חשוב לי !

    השבמחק

☻ תגובות ☻

Search this blog