Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שבת, 12 בפברואר 2011

School days


שלום לכולם!!!
כל פעם שאני מתעוררת בשבת במצב רוח טוב אני חושבת שהחיים שלי מושלמים!!ולמה לא
אבל אני חייבת לעצור !בגלל שממחר אני פשוט חייבת להתחיל ללמוד רציני!!
אין לי שום דבר נגד ללמוד כשזה כיף ומעניין אין לזה גבולות !!
אני אוהבת ללמוד לרקוד , לצלם ולעצב , ועוד מלא דברים מעניינים אבל עכשיו אני מדברת על לימודים בבית הספר!!
אני לא תלמידה הכי גרועה אבל אני יכולה יותר !בכללי יש לי 14 מקצעות חלקם הם מקצעות שלא צריך להתמץ יותר מדי לדוגמא :"ספורט" ,"שלח" , ו"חינוך\חברה שאפילו אין ציון על זה". 
בכל שאר המקצועות אני חייבת לשבת וללמוד כי בלי זה אני לא אצליח!!יש לי מחצית שלמה להשתפר בלימודים!!הכל נשמע לי דיי קל אבל הזמן עובר כ"כ מהר !!!!!!
וזה לא קל להכריח את עצמך לשבת וללמוד כשבאלך לשבת במחשב .או ללכת לחברה ולפעמים כשיש אימון זה בלתי אפשר
!!אז היום בת דודה שהיא גם חברה מאוד טובה שלי באה אליי ואחרי זה אני מבטיחה לעשות כל השיעורי בית!!!

 אני אוהבת לעשות אותם בערב כשכבר חשוך ככה זה הולך לי טוב                          
☻               


 





אז בהצלחה לי ושבוע טוב!!!!
אוהבת אותכם
~☻☻☻~

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog