Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שישי, 18 בפברואר 2011

jast good mood

היום התעוררתי במצב רוח מעולה!נכון שהיום יום מושלם?
למי שלא אז אני ינסה להעביר את אוירה המדהימה הזאת!
בבוקר הייתה לי הפתעה מוזרה.
הבנתי שלא הלכתי לבית ספר .אני אפילו הייתי קצת עצבנית.
אבל זה לא כ"כ נורא להישאר בבית =P 
מזג האוויר היה נדיר ביותר!!שמש הייתה נעימה



אני ישר הלכתי עם הכלבה שלי לטייל בטיילת!
התכוונתי לטייל איתה רבע שעה אבל עברתי את כל הטיילת וחזרה .
רעב קטן קצת הפריעה לי ואיך שבאתי הביתה אכלתי ערוכה טעימה ואהובה עלי!




ואחרי זה  הייתי בבית !היה לי מאוד משעמם כי  עשיתי שטויות!


אני ממש רציתי ללכת לטייל!
!!♥אז הזמנתי את חברה שלי♥ דיאנה
אנחנו הלכנו לאכול גלידה ולהצטלם!
אני  התלבשתי קצת שונה מתמיד.פשוט בחרתי בגדים 
לפי מצב רוח שלי ☻ואני מאוד נהנתי!







בדרך הביתה באנו לחברה שלנו!אחרי זה הלכתי הביתה .
ובגלל בעיות תכניות חזרתי לדיאנה!באותו זמן לעוד חברה שלנו 
    קרה מיקרא לא נעים!זה קצת הרס לי מצב רוח !
אבל הכל יהיה בסדר!
ככה עבר לי יום שישי ויש מצב שיהיה לי לילה לבן!
ביי מתוקים שלי ושבת שלום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog