Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שישי, 11 בפברואר 2011

I ♥ 2 DANCE

הייי!!מה ניש??       
היום אני אספר לכם על עוד דבר שאני מאוד אוהבת לעשות!!וזה לירקוד!!
אני בחוג רגיל  ולא כ"כ מפורסם
!אני רוקדת בשביל הכיף!
וזה רציני כיף! אני לא רוקדת הרבה זמן .בערך שנתיים!ובינתיים היה לי רק מופע אחד...
או בעצם שניים !!!
הראשון היה בשנה שעברה עם כל הבית ספר שלנו להיפ הופ!!
והשני  זה אתמול בבית ספר כשהלכנו למופע של בלט מודרני 
(בת-שבע) 
היה מעניין וכיף!פתאום כמה רקדנים יורדים מהבמה ומבקשים מכמה ילדים  לבוא איתם!
אחד מהם בחר אותי.בהתחלה לא ידעתי  האם ללכת או לא?
בסוף הלכתי  וזה היה מלחיץ אבל מאוד נהנתי!!
כשהייתי שם לא ממש הלך לי לרדוק אבל היה נחמד!!
ואז  סבלתי  עוד חפירה בבית הספר .
אחרי זה הלכתי  הביתה וישנתי ואז הלכתי לאימון!!!
היה לי יום ממש מעניין!!



והיום סוף סוף יום שישי!!!
אחרי בית ספר אני ואמא שלי עשינו  מקלחת לכלבה שלי (היא כ"כ מאמי
זה היה מטורף!!היא קצת התנגדה .אבל אחרי זה נירגעה!
ביניתיים שאמא שלי ניגבה את ליידי אני הכנתי לה מקום נוח וחם .
הבאתי לה העצם האהובה עליה!!!
 אני עוד לא יודעת מה אני יעשה היום...אבל בטוח משהו כייפי !!
כי צריך לנוח לפני שבוע קשה של לימודים!!
☻☻☻
אז שבת שלום לכולם !!!!
ותעשו חיים!!
♥♥♥

                                                           

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog