Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום ראשון, 27 בפברואר 2011

black&white


היי קוראים יקרים!
אולי קצת באיחור,אבל עדיין יכול להיות מעניין.אז ככה:ביום שישי הייתה לי הופעה של היפ הופ!היה מאוד כייף,פשוט מדהים וכמובן מעניין!חבל שאין לי עדיין תמונות!
אני לא הלכתי לבית ספר הייתי צריכה לישון טוב וללכת לחזרות!אפילו שחררו את הקבוצה שלנו הביתה עם תחפושות!וזה היה מוזר!!אבל לא התנגדתי.
וככה ניראתי!
חזרתי הביתה יחסית מאוחר!וכשהלכתי לישון נירדמתי מיד!בשבת בבוקר הייתי נורא עצלנית ולא רציתי לעשות כלום!
בסופו של דבר צילמתי כמה תמונות בשחור לבן!רציתי תמונות כאלה מזמן!
וזה לא כ"כ קל כמו שחשבתי!הנה התוצאות:












 אהבתם??אז שימו לייק!!מאוד חשובה לי הדעה שלכם!!אוהבת אותכם !
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

 

2 תגובות:

☻ תגובות ☻

Search this blog