Powered By Blogger

פרטים עלי

התמונה שלי
I really like my hobby .I love to spend time at home or with friends! Can not live without the Internet, style and music! I love walking around the city and enjoy writing the blog ♥

יום שישי, 25 בפברואר 2011

Why?


שלום חברים!!! 

אני תמיד מנסה להיות במצב רוח טוב ולא להתיחס לדברים רעים ומגעילים!!! אבל יש דברים שאי אפשר לא לשים אליהם לב!!! פשוט לסגור את העיניים! היה זמן שהייתי פשוט אומרת "לא נורא הכל יהיה טוב" !! אבל סדיזם ואלימות יוצאים מהגבולות! בני האדם פשוט משתגעים ולא יודעים מה לעשות אם עצמם. אף אחד לא רוצה שיהיה סוף העולם אבל הורגים הכל לבד! וזה פשוט מפחיד. למה אנשים ניהים יותר ויותר רעים ! מה עובר בעולם הזה ? אין לי מילים מתאימות לתאר את זה .. 
אני לא יכולה לדמיין מה יהיה בעוד כמה מיליוני שנים באמת שעדיף סוף העולם! כל המלחמות גורמות רק למוות ועצב!!! למה לא יכולים לחיות בשלום ואהבה??? גם בכלבה שלי התעללו כשהיא הייתה בת שלושה חודשים!! 



אני פשוט לא מבינה עד כמה אנשים כאלה יכולים להיות חסרי לב ?! ויש מלא כאלה אני ראיתי הרבה דברים  מזעזעים בחיים שלי!!!!! וכולם הורגים ונהנים מזה?! אז מה כייייף?? מה גורם לכל זה ?
והכי מפחיד שאי אפשר לעצור!
לא באלי לחפש עכשיו דוגמאות באינטרנט להרוס לכם מצב רוח סופי !!! ניראלי שזה יהיה מספיק!!! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

☻ תגובות ☻

Search this blog